مربیان بسکتبال در کارگاه تغذیه آکادمی

مربیان بسکتبال در کارگاه تغذیه آکادمی
مربیان حاضر در دوره فنی بسکتبال " همبستگی المپیک " در کارگاه تخصصی تغذیه ورزشی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هم زمان با برگزاری دوره فنی مربیگری بسکتبال "همبستگی المپیک " که در محل آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است، از سوی مرکز پزشکی آکادمی کارگاه تخصصی تغذیه کاربردی در ورزش ویژه مربیان بسکتبال برگزار شد.
در همین راستا دو کارگاه با دو موضوع مختلف " تغذیه کاربردی در قبل ، حین و پس از تمرین و مسابقه " و همچنین " آشنایی با مکمل های غذایی در ورزش " ویژه مربیان برنامه ریزی و برگزار شد.
 مطالب ارائه شده در این دو کارگاه به صورت کاملا کاربردی، مباحثه ای و مشارکتی به صورت  تبادل نظر توسط هادی عطارد مسئول بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی المپیک به شرکت کنندگان ارائه شد.
توجه به زمان مصرف غذا در برنامه و مراحل مختلف تمرینات، کمیت و کیفیت غذای مصرفی، توجه به عادات غذایی ورزشکاران، تست کردن غذای مصرفی در زمان تمرینات جهت آماده سازی برای مسابقات وبرنامه ریزی غذا برای ورزشکاران ، هم چنین مداخلات تخصصی تغذیه در هر یک از مراحل و مقاطع تمرینات و مسابقه، آشنایی با رده بندی مکمل ها و جایگاه آن ها در ورزش، شرایط و زمینه های لازم جهت استفاده از مکمل های غذایی، معرفی مکمل های غذایی، نحوه استفاده و زمان مصرف مکمل ها در ورزش، تفاوت مکمل با غذا و دارو و شرایط تشخیصی مکمل های مناسب از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه بود.
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید