جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: اسکواش بازان جوان و نوجوان تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
اسکواش بازان جوان و نوجوان تست دادند
نفرات دعوت شده به تیم ملی اسکواش آقایان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در آزمونهای مرکز سنجش آکادمی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدا و پس از فراخوانی که از سوی فدراسیون اسکواش به سراسر کشور اعلام شد 50 اسکواش باز نوجوان و جوان آمادگی خود را جهت حضور در تیمهای رده سنی اعلام نمودند که پس از انجام مسابقات انتخابی از بین آنها 28 اسکواش باز برتر به تیم ملی اسکواش در دو رده سنی زیر 15 سال و زیر 19 سال دعوت شدند.
دعوت شدگان به این تیمها نخست در تاریخ 29 آذر ماه در آزمون آمادگی جسمانی که در آکادمی ملی المپیک از آنها اخذ شد و همچنین تست فنی که توسط کادر فنی در اردوی تیم ملی از آنها گرفته شد شرکت کردند.
در ادامه و با ادغام نتایج این دو آزمون، مربیان تیمهای پایه فدراسیون از هشت اسکواش باز نوجوان و هشت اسکواش باز جوان که توانستند نظر مساعد ایشان را جلب کنند دعوت به عمل آورد تا صبح امروز در دومین دور آزمونهای آمادگی جسمانی در آکادمی حضور یابند.
16 اسکواش باز اردونشین از فردا به مدت چهار روز رقابتهای انتخابی درون اردویی را برگزار خواهند کرد تا در نهایت شش ورزشکار برتر در هر دو رده سنی، اعزامی به رقابتهای آسیایی این رشته مشخص شوند.
شایان ذکر است مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در رده های سنی خرداد ماه 1395 در کشور مالزی برگزار می شود و اردونشینان اسکواش باز پیش از اعزام به این رقابتها در دو اردوی برون مرزی که اسفندماه سال جاری و فروردین سال آینده در مالزی برپا خواهد شد شرکت می کنند.  
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید