جهت حضور در پارالمپیک ریو: تمرینات جودوکاران کم بینا در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در  پارالمپیک ریو:
تمرینات جودوکاران کم بینا در آکادمی ملی المپیک
نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جودو کم بینایان که آماده حضور در مسابقات پارالمپیک ریو می شوند در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، شش جودوکار دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو کم بینایان که خود را جهت حضور در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 آماده می کنند با حضور در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر جواد شفیعی مربی بدنساز این تیم به تمرینات هوازی و بدنسازی پرداختند.
جودوکاران اردونشین که از صبح امروز تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوری موفق در ریو آغاز کرده اند صبح ها در آکادمی به تمرینات هوازی و بدنسازی می پردازند و بعد از ظهر ها نیز با حضور در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران به مرور فن و تمرینات تکنیکی خواهند پرداخت.
نفرات اصلی تیم ملی جودو کم بینایان را که موفق به کسب سه سهمیه برای حضور در پارالمپیک ریو شده است را در وزن 81 – کیلوگرم امید جعفری، 100 -  کیلوگرم حامد علیزاده و در سنگین وزن حمزه ندری تشکیل می دهند که به همراه دیگر جودوکاران کم بینای حاضر در اردو تمرینات خود را پیگیری می کنند.
لازم به ذکر است خسرو گلکار به عنوان سرمربی و رضا چاه خندق کمک ایشان کار هدایت این تیم را تا اعزام به رقابتهای پارالمپیک ریو بر عهده خواهند داشت. 
 
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید