مرکز روانشناسی آکادمی برگزار می کند : دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی

مرکز روانشناسی آکادمی برگزار می کند :
دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی
مصاحبه گزینشی داوطلبان شرکت در کارگاه مقدماتی مشاوره تخصصی در روانشناسی ورزشی طی روزهای سوم و چهارم بهمن در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از بررسی مدارک اولیه 140 نفر داوطلب شرکت در این کارگاه، 35 نفر برای انجام مصاحبه گزینشی انتخاب شدند که از این بین 20 داوطلب جهت شرکت در کارگاه برگزیده شدند.
دکتر سید محد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک که کار تدریس این کارگاه را نیز بر عهده دارد در خصوص این کارگاه و اهمیت آن گفت: این کارگاه اهمیت ویژه ای دارد از این باب که فارغ التحصیلان رشته روانشناسی ورزشی که در تیم های مختلف ورزشی مشغول کار می باشند را بیش از پیش آماده خدمت رسانی به ورزشکاران خواهد کرد.
دکتر واعظ موسوی گفت: مهارت های مشاوره یک ضرورت انکار ناپذیر برای کسانی است که تمایل دارند به عنوان مشاور مهارت های ذهنی در ورزش فعالیت کنند.
وی در ادامه گفت: این کارگاه مقدماتی از 15 بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان در این کارگاه طی هشت هفته و با گذراندن 64 ساعت کلاس آموزشی که روزهای پنجشنبه هر هفته در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد این دوره را پشت سر خواهند گذاشت.
دکتر واعظ موسوی در پایان و با اشاره به اینکه این کارگاه با محوریتCBT  برگزار می شود گفت: فارغ التحصیلان کارگاه مقدماتی مشاوره تخصصی در روانشناسی ورزشی پس از گذراندن این کارگاه گواهی پایان دوره ای را از آکادمی ملی المپیک و سازمان نظام روانشناسی دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است تدریس این کارگاه را آقایان دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی، دکتر محمد خبیری، دکتر ناصر صبحی قراملکی، دکتر خسرو حمزه، دکتر صادق نصری، دکتر محمد هادی هادی زاده و خانم دکتر آمنه سادات کاظمی بر عهده خواهند داشت.
۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید