جهت حضور در مسابقات آسیایی و گرندپریکس ترکیه: اعضای تیم ملی جوانان و امید جودو اردونشین شدند

جهت حضور در مسابقات آسیایی و گرندپریکس ترکیه:
اعضای تیم ملی جوانان و امید جودو اردونشین شدند
اردوی آماده سازی تیم ملی جودو در دو رده سنی جوانان و امید در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 25 جودوکار دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو در دو رده سنی جوانان و امید با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
محمد منصوری سرمربی این تیم در گفتگو با روابط عموومی آکادمی ملی المپیک، در خصوص این اردو گفت: تمرینات این تیم صبح ها اختصاص به کارهای بدنسازی دارد که جودوکاران زیر نظر جواد شفیعی مربی بدنساز این تیم به تقویت قلبی عروقی و عضلانی خود می پردازند و بعد از ظهرها نیز  زیر نظر مربیان خود به تمرینات فنی که در ابتدا به کارهای آموزشی اختصاص دارد خواهند پرداخت.
منصوری در ادامه گفت: ابتدای فروردین ماه ترکیبی از جوانان، امید و برگسالان جودوکار در غالب دو تیم به مسابقات گرند پریکس ترکیه اعزام خواهند شد تا پس از این مسابقات و با تشخیص کادر فنی بزرگسالان منتخبی از این دو تیم به مسابقات قهرمانی جودو بزرگسالان آسیا اعزام شوند.
وی ادامه داد: تیمهای جوانان و امید با حمایت دکتر خدابخش سرپرست فدراسیون جودو و همچنین آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون شکل گرفته است که امیدواریم با توکل بر خدا نتایج قابل قبولی را در آینده برای جودوی ایران کسب کنیم.
منصوری به تشکیل کارگروهی برای موفقیت هر چه بیشتر این تیم اشاره کرد و گفت: کارگروهی را با حضور اساتیدی نظیر جواد شفیعی مربی بدنساز، حیدر محمدی کمک مربی بدنساز، مهدی یاوری و احمد کاظمی کمک مربیان تیم، دکتر نجفی پور دکتر روان شناس و آقای نمکیان متخصص تغذیه به همراه بنده تشکیل داده ایم تا انشاالله به نتایجی که دلخواه فدراسیون باشد دست یابیم.
لازم به ذکر است مسابقات گرند پریکس ترکیه طی روزهای 13، 14 و 15 فروردین 1395 در کشور ترکیه، مسابقات آسیایی بزرگسالان روزهای 28، 29 و 30 فروردین ماه 95 و رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا اواخر شهریور ماه 95 در کشور هنهدوستان برگزار خواهد شد.  
۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید