صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد

صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد
پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک محمود صیدانلو به مدت چهارسال رئیس این فدراسیون شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز (شنبه) به ریاست نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش برگزار شد.
محمود صیدانلو، سیامک حجت، سینا سعیدی، بابک سودمند، شهزاد کیانی، محمدرضا غفارزاده الماسی، فاطمه ابوالقاسمی، محمودرضا رضایی، حسین شهریاری، حمیدرضا بتو و پرویز کاظمی، نامزدهای مورد تأیید وزرات ورزش برای تصدی عنوان ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بودند که در نهایت صیدانلو با کسب 34 رأی از 39 رأی مأخوذه برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.
در مجمع امروز، بتو، حجت، رضایی، سعیدی، شهریاری، غفارزاده، الماسی و کیانی به نفع صیدانلو و سودمند به نفع ابوالقاسم‌پور کنار رفتند.
 در نهایت صیدانلو با 34 رای برنده رقابت سه نفره با ابوالقاسم‌پور (یک رای) و کاظمی (چهار رای) بود و به عنوان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.
۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید