دوره فنی مربیگری بسکتبال " همبستگی المپیک " آغاز شد

دوره فنی مربیگری بسکتبال " همبستگی المپیک " آغاز شد
پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در آکادمی ملی المپیک، دوره فنی بسکتبال " همبستگی المپیک " ویژه مربیان بسکتبال و با حضور مدرس خارجی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مراسم افتتاحیه این دوره با حضور علی توفیق دبیر فدراسیون و فاطمه کرم زاده نایب رئیس فدراسیون بسکتبال به همراه باوئرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال که به تازگی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته است و همچنین دکتر مهران سررشته معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک و مدرس صربستانی این دوره زوران پریلویک در آکادمی المپیک برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهندس علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال ضمن ابرازخرسندی از برگزاری این دوره گفت :  امیدوارم این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان دوره مثمر ثمر واقع شود .
در ادامه مراسم زوران پریلویک مدرس این دوره با اشاره به تاریخ و فرهنگ غنی ایرانیان ابراز خوشحالی خود را از اینکه برای سومین بار در ایران حضور یافته بیان کرد و گفت: امیدوارم که مربیان ایرانی بهترین بهره وری را از این کارگاه که عمدتا" عملی خواهد بود داشته باشند.
در ادامه نیز دکتر بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن خوش آمدگویی به همکاران ایرانی خود گفت: این باعث افتخار من است که نزد زوران پریلویک یکی از پرافتخارترین بسکتبالیستهای تاریخ هستم و معتقدم که اگر قرار است نتیجه ای در اینگونه کارگاه ها حاصل شود باید از بهترین های این رشته نظیر زوران استفاده شود.
از دیگر سخنرانان این دوره نیز فاطمه کرم زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون بود که با انتقاد از تعداد کم مربیان خانم در این دوره ابراز امیدواری کرد تا در دوره های آتی این نقیصه جبران شود و در صورت امکان نیز دوره ای مشابه این دوره ویژه بانوان برگزار شود.
در پایان نیز دکتر مهران سررشته معاونت اجرایی آکادمی ضمن خیر مقدم به میهمانان و شرکت کنندگان  گفت: بنده به نمایندگی از کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک از فدراسیون بسکتبال تشکر می کنم که این امکان را فراهم آورد تا این مجموعه در خدمت شما عزیزان باشد.
پس از دکتر سررشته خانم الهام کریمی مسئول بخش همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و مدیر این دوره توضیحاتی را در خصوص نحوه و شیوه برگزاری این دوره به شرکت کنندگان و حاضرین این مراسم ارائه داد.
دوره فنی مربیگری بسکتبال " همبستگی المپیک " با حضور 30 مربی آقا و خانم از سراسر کشور از تاریخ یکم بهمن ماه آغاز و تا تاریخ 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت .
۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید