آزمون ورودی متقاضیان شرکت در دوره آموزشی مربی بدنساز ویژه آقایان

آزمون ورودی متقاضیان شرکت در دوره آموزشی مربی بدنساز ویژه آقایان
متقاضیانی که از خرداد ماه سال جاری جهت شرکت در دوره مربی بدنساز ( ویژه آقایان ) ثبت نام کرده اند،صبح روز پنجشنبه مورخ 22/8/93 با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در آزمونهای ورودی این دوره شرکت خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، آزمون ورودی شانزدهمین دوره آموزشی مربی بدنساز با حضور 130 نفر از علاقمندان به شرکت در این دوره که دارای شرایط احراز می باشند، برگزار خواهد شد.
ارائه معرفی نامه از فدراسیون های ورزشی، دارا بودن حداقل مدرک درجه سه مربیگری در یکی از رشته های ورزشی یا فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی و البته شرط سنی حداقل 25 و حداکثر 40 سال از فاکتورهای لازم جهت حضور در دوره مذکور می باشند.
آزمون مذکور به دو صورت تئوری و عملی برگزار می گردد.
سوالات آزمون تئوری چکیده ای از کتاب آمادگی جسمانی تالیف دکتر رجبی و دکتر گائینی انتشارات سمت بوده و همینطور آزمون عملی شامل چهار مرحله: 1. دوی سرعت 40 یارد 2. استقامت در توان ( جفت دو طرف ) 3. چابکی ( چهار در نه ) 4. انعطاف سریع به جلو می باشد.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان در این آزمون در شانزدهمین دوره مربی بدنساز که از تاریخ 10 الی 20 آذر ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
۲۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید