جهت ارزیابی آمادگی جسمانی و پیش از آغاز دور سوم اردوها: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی اسنوبورد تست دادند

جهت ارزیابی آمادگی جسمانی و پیش از آغاز دور سوم اردوها:
نفرات حاضر در اردوی تیم ملی اسنوبورد تست دادند
اعضای تیم ملی اسنوبورد آقایان که خود را برای رقابتهای جهانی اتریش آماده می کنند، با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پنج ورزشکار حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی اسنوبورد که از اواسط شهریور ماه اردوهای آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در رقابتهای جهانی آغاز کرده اند، برای دومین بار و پیش از شروع دور سوم اردوهای خود، در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
سید مرتضی صید سرمربی تیم ملی اسنوبورد در خصوص اردوی سوم این تیم گفت: از روز سه شنبه 20 آبان ماه، با برپایی اردوی سوم در آکادمی ملی المپیک کار آماده سازی تیم را که از شهریور ماه آغاز کرده ایم ادامه خواهیم داد.
سید مرتضی صید همچنین گفت: برنامه تمرینی تیم اینگونه خواهد بود که صبح ها در پیست اسکی توچال کارهای عملی را انجام می دهیم و بعد از ظهرها نیز در آکادمی ملی المپیک به تمرینات هوازی و کار با وزنه می پردازیم.
صید گفت: هم اکنون پنج اسنوبورد باز را در اردو داریم که از این میان چهار ورزشکار اعزامی به رقابتهای جهانی را در تاریخ 10 دی ماه اعلام خواهیم کرد و با نفرات اصلی طبق برنامه 10 تا 20 روز زودتر به اتریش می رویم تا ضمن برپایی اردو، ورزشکاران را با شرایط آب و هوایی و پیستهای اسکی این کشور آشنا کنیم.
نفرات حاضر در اردوی تیم ملی اسنوبورد را نفرات زیر تشکیل می دهند:
رحمت الله مقدید، سید حسین صید، سید باقر صید، حسن کلهر و حسین کلهر
۱۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۴:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید