صبح فردا با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک افتتاح می شود: دوره مدیریت باشگاه های ورزشی

صبح فردا با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک افتتاح می شود:  دوره مدیریت باشگاه های ورزشی
دوره مدیریت باشگاه های ورزشی صبح فردا با حضور بیش از 60 نفر از مدیران عامل باشگاههای ورزشی و دانشجویان ارشد تربیت بدنی در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این دوره طی دو روز با حضور 40 نفر از مدیران عامل باشگاههای فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال از سراسر کشور و 25 نفر از دانشجویان ارشد رشته تربیت بدنی برگزار می شود.
در این دوره آموزشی مباحث متنوع و کاربردی از جمله مفاهیم اساسی مدیریت در باشگاههای ورزشی، مدیریت منابع انسانی در باشگاههای ورزشی، مدیریت بازاریابی در باشگاههای ورزشی، تغذیه و پزشکی ورزشی در باشگاههای ورزشی، آشنایی با فیزیولوژی تمرین ویژه مدیران باشگاه ها، آشنایی با تست های آماگی جسمانی، مدیریت اماکن ، تاسیسات  و تجهیزات در باشگاه های ورزشی، مدیریت در رده های سنی در باشگاه ها ، مدیریت روابط عمومی در باشگاه ها ، مسئولیت حقوقی مدیران در باشگاه های ورزشی و بیان عوامل موفقیت مدیریت در اشگاه ها تدریس می شود.
شایان ذکر است این دوره طی دو روز 8 و 9 دی ماه در سالن همایشهای آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و پس از پایان آن به شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا می گردد.
محمدرضا داورزنی ، دکتر علیرضا الهی ، دکتر سید شمس الدین تقوی ، مهندس سید مصطفی هاشمی طبا، دکتر فرزاد غفوری ، دکتر خسرو ابراهیم، دکتر عبدالحمید احمدی و دکتر حسین آقایی نیا مدرسین این دوره می باشند.
شایان ذکر است این دوره با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ، شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و مهران سررشته  معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک ساعت 8 صبح فردا یکشنبه 8 دی ماه افتتاح می شود.
۷ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید