بازتاب خبر سمت جدید شهنازی در سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز

بازتاب خبر سمت جدید شهنازی در سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز
انتصاب شاهرخ شهنازی به عنوان قائم مقام دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا (ATTU) در سایت فدراسیون جهانی این رشته بازتاب گسترده ای داشت .
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در متن این خبر که در سایت فدراسیون جهانی منتشر شده است، چنین آمده است :
شاهرخ شهنازی به عنوان قائم مقام دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا (ATTU) منصوب شد.
(  منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز   (ITTF) و کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ( 6جولای 2013  )
شاهرخ شهنازی نماینده ویژه بازی های المپیک و آکادمی های بین المللی و عضو شورای مشاوران ارشد فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF، به عنوان قائم مقام دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ATTU منصوب گردید.
به پاس بیش از دو دهه عملکرد برجسته شاهرخ شهنازی، این افتخار از سوی آقای چایزن هوا رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ATTU در جلسه هیات رئیسه ATTU که در تاریخ دوشنبه یکم جولای 2013 برگزار گردید، به شهنازی اهداء شد.
همچنین در اجلاس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در تاریخ پنج شنبه 4 جولای 2013 این تصمیم توسط تمامی نمایندگان حاضر به تصویب رسید. لازم به ذکر است که این مقام دائمی می باشد و شهنازی دیگر نیازی به شرکت در انتخابات  آتی ATTU نخواهد داشت.
چایزن هوا در قدردانی از شهنازی ابراز داشت: "ما از کسی قدردانی می کنیم که همیشه الگویی از دوستی، وحدت، همبستگی و مهربانی در میان اعضای کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا بوده است". وی همچنین افزود: "ما همیشه به وفاداری ایشان به اهداف کنفدراسیون و مهارت های دیپلماتیک و شخصیت دوستانه ایشان احترام می گذاریم".
به همان صورت شهنازی نیز با بیان این موضوع که برای آقای چایزن هوا و تلاش های ایشان احترام قائل است ابراز داشت:
"به خود می بالم که این عنوان پر افتخار به من اعطاء گردید و من اکنون به عنوان قائم مقام دائمی ATTU و همچنین عضو هیات رئیسه این کنفدراسیون، مسئولیت عمیقی را احساس می نمایم". شهنازی افزود: "احترام و ارادت خود را به آقای چایزن هوا ابراز می نمایم و از تمامی اعضای هیات رئیسه ATTU به خاطر اعتمادشان نسبت به خودم تشکر می کنم و اطمینان می دهم که در آینده تمامی تلاش خود را برای ورزش تنیس روی میز به کار خواهم بست".
شهنازی همچنین از تلاش های صورت گرفته برای برگزاری مناسب  مسابقات در بوسان کره جنوبی در سطح بالا و کاملاً حرفه ای تشکر و بیان داشت: "اینجا در بوسان من ایام خاطره انگیز و لذت بخشی را سپری نمودم، وی افزود تمامی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بسیار راضی و خرسندند".
شهنازی در این رابطه بیان داشت: "تمامی افراد حاضر در این تورنمنت از فدراسیون تنیس روی میز کره جنوبی و کمیته برگزار کننده مسابقات به خاطر مهمانوازی فوق العاده و پذیرایی گرم، قدردان بودند و تشکر خود را ابراز داشتند". شهنازی در ادامه  به مهیا بودن هتل های 5 ستاره برای همه افراد حاضر، غذاهای با کیفیت عالی،سالن های ورزشی مدرن و مجهز، سیستم حمل و نقل کارا و هرآنچه که برای برگزاری یک رویداد در سطح عالی مورد نیاز می باشد، اشاره نمود. "
۱۹ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید