استکی: آماده رقابت با حریفان آسیایی خود می باشیم / امیدوارم در رقابتهای آسیایی بدرخشیم

استکی: آماده رقابت با حریفان آسیایی خود می باشیم / امیدوارم در رقابتهای آسیایی بدرخشیم
بوکسورها تمرینات خود را در روزهای آخر پیش از اعزام به رقابت های آسیایی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به صورت جدی دنبال می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی بوکس کشورمان دومین مرحله از اردوی آمادگی خود جهت شرکت در رقابت های آسیایی اردن در آکادمی دنبال می کنند.
علی استکی مربی بدنساز این تیم در خصوص روند برگزاری اردوها گفت: پس از مسابقات انتخابی زنجان اردوهایمان را بلافاصله آغاز کردیم، و دو مرحله اردوی 21 روزه را برای بوکسورها در نظر گرفتیم که اردوی اول اردیبهشت ماه بود که پس از یک هفته استراحت مجددا دومین مرحله اردویمان را با چند ریزش در یک سری از وزن ها اوایل خردادماه از سر گرفتیم.
وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده کادر فنی برای ملی پوشان گفت: اردوی اول را بیشتر روی کارهای هوازی و بدنسازی اختصاص دادیم. ولی در ادامه اردوی بعدی کارهای فنی تخصصی و میدانی در دستور کارمان بوده است. الان خدارو شکر با این وضعیتی که ما از بوکسورها می بینیم و با توجه به این که زمان ما برای اردو هایمان کم بوده است و همچنین اعزامی هم نداشتیم بچه های تیم حدود هفتاد درصد آمادگی خود را بدست آوردند که امیدواریم تا پیش از اعزام این آمادگی را بیشتر کنیم.
وی از فیکس شدن ترکیب تیم ملی نیز گفت: نفراتمان را با تمام آمادگی در خدمت داریم، البته به غیر از احسان که دستش آسیب دیده است که مشکل خاصی هم نیست وامروز صبح با تیم تمرین کرد بقیه بچه وضعیت خوبی دارند.
استکی در آخر به پیش بینی خود از کسب نتیجه تیم در این دوره از رقابت ها اشاره کرد و عنوان داشت: در دوره قبل یک طلا و یک برنز کسب کردیم و من امیدوارم در این دوره نیز با این تیمی که داریم بتوانیم خوب بدرخشیم.
لازم به ذکر است بوکسورهای کشورمان یک شنبه هفته آتی به رقابت های آسیایی اردن اعزام می شوند.
۱ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید