جهت حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی: ادوی مشترک ملی پوشان جوان ایران با بوکسور های داغستانی

جهت حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی:  ادوی مشترک ملی پوشان جوان ایران با بوکسور های داغستانی
تیم ملی بوکس جوانان ایران اردوی مشترک خود را با تیم جوانان و بزرگسالان داغستان از 15 بهمن ماه با 20 بوکسور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیگیری می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اکبر احدی سرمربی تیم ملی جوانان ایران هدف از برگزاری این اردو اینگونه بیان کرد: تیم ما یک ماه دیگر عازم مسابقات آسیایی فیلیپین می شود، به همین منظور فدراسیون بوکس ایران تصمیم گرفت که در این زمان باقیمانده یک اردوی مشترکی با تیم داغستان داشته باشد.
وی در خصوص کیفیت تیم داغستان گفت: 22 بوکسور و چهار همراه این تیم را همراهی می کنند که تیم محکم و گردن کلفتی می باشد و این را باید قبول داشته باشیم که روسیه حرف اول بوکس در جهان را می زند که ماه پیش هم در رقابتهای جهانی جوانان در ارمنستان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند ما هم امیدواریم در کنار این تیم داغستانی به اهداف خودمان برسیم.
احدی در خصوص مسابقات انجام شده با این تیم نیز گفت: ما یک بازی را چهارشنبه هفته گذشته با تیم شان انجام دادیم و قرار است امروز هم یک بازی دیگر را با این تیم داشته باشیم تا با توجه به بازی اول مان و بازی امروز ارزیابی خودمان را از تیم خود داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.
احدی که برای اولین بار است با تیم جوانان راهی مسابقات آسیایی می شود  پیش بینی خود را از مسابقات آسیایی فیلیپین گفت: ما خیلی امیدوار هستیم که در این رقابت ها با دست پر برگردیم و این موضوع خیلی دور از دسترس نیست. به همین منظور اردویمان تا29 بهمن ادامه می دهیم و پس از استراحت کوتاهی از 4 اسفندماه فاز پایانی اردویمان را آغاز و تا موقع اعزام  که 19 اسفند ماه می باشد ادامه می دهیم.
۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید