سرپرست تیم ملی والیبال بانوان: هدف ما جوانگرایی و آینده والیبال می باشد

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان: هدف ما جوانگرایی و آینده والیبال می باشد
نفرات تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در ادامه تمرینات آمادگی خود در تست های مرکز سنجش شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مرحله جدید از اردوی آمادگی بانوان ملی پوش والیبال از صبح امروز با تست های مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
فریبا سلیمانی سرپرست والیبال بانوان کشورمان در خصوص اردوی آمادگی این تیم گفت: کادر فنی 14 اردو را برای ملی پوشان در نظر گرفته است که این دهمین مرحله از این اردو می باشد.
وی افزود: ما در این مرحله از اردو تعداد 17 نفر از والیبالیست های ملی پوش را در اختیار داریم که تا زمان برگزاری آخرین اردو و اعزام به رقابت های آسیایی این نفرات به 14 نفر خواهد رسید.
سلیمانی همچنین در ادامه  در خصوص اردوی تدارکاتی و رقابت های آتی ملی پوشان گفت: ما در اواخر مردادماه اردوی تدارکاتی خود را در کشور ترکیه برگزار خواهیم کرد و در ادامه نیز در رقابت های کاپ آسیا که شهریورماه در قزاقستان برگزار خواهد شد، حضور خواهیم داشت.
سرپرست والیبال بانوان کشورمان در پایان درخصوص نفرات اردونشین تیم ملی گفت: ما در این مرحله از اردو نفرات جوانی را در اختیار داریم و هدفمان آینده والیبال و همچنین حفظ فیزیک در این رشته می باشد چراکه فیزیک در والیبال، حرف اول را در دنیا می زند.
گفتنی است که ملی پوشان بانوی کشورمان تا زمان اعزام به رقابت های کاپ آسیا درآکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر میترا شعبانیان به عنوان سرمربی، فریبا صادقی مربی و دکتر زهرا حاج انزهاری مربی بدنساز این تیم ، تمرینات خود را دنبال می کنند. 
۲۷ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید