با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک : مراسم 100 روز مانده تا المپیک برگزار شد/ آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بین المللی می شود

با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک  :  مراسم 100 روز مانده تا المپیک برگزار شد/ آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بین المللی می شود
صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پار المپیک مراسم 100 روز مانده تا المپیک با حضور چندی از المپیکی ها و پیشکسوتان ورزش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بهرام افشار زاده دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در این مراسم در بین خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص برگزاری این مراسم گفت: مراسم صدمین روز تا المپیک در تمامی کشور های المپیکی برگزار می شود و این روز را جشن می گیرند.
وی افزود : ما نیز این مسابقه را برای تشویق و ایجاد انگیزه در بین المپین ها برگزار کردیم تا خبرنگاران نیز با تشویق ها و دوری از هر گونه حاشیه نفرات المپیکی را همراهی کنند.
افشارزاده در خصوص نفرات نهایی رقابت های المپیک وهمچنین آمادگی نفرات اعزامی به المپیک گفت: تا هم اکنون برای ما 80درصد از نفرات اعزامی مشخص شده اند که پس از انتخابی در چند رشته کشتی، دو ومیدانی و والیبال نفرات پایانی اعزام به این رقابت ها مشخص خواهند شد .
وی همچنین افزود: ما در تیرماه اوج آمادگی را خواهیم دید و می توانیم در خصوص تیم ها و در خصوص مدال های آنها صحبت کنیم.
بهرام افشارزاده در خصوص مربیان تیم های اعزامی و پرچمدار رقابت های المپیک نیز گفت: سرمربی و مربی تیم اختیار دارند که ارنج تیم خود را برای رقابت ها مشخص نماید و با توجه به مقرر نشدن معرفی پرچمدار المپیک تا روز شروع، ما از بهترین ورزشکاران خانم و آقا را برای پرچمداری کاروان ایران در المپیک2012معرفی خواهیم کرد. 
دبیر کمیته ملی المپیک همچنین گفت : طبق توافقات صورت گرفته میان کمیته ملی المپیک و کمیته بین المللی المپیک قرار است آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بین المللی شود.
وی همچنین افزود:  البته برای آنکه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بین المللی شود باید امکانات لازم را در آن فراهم کنیم این امکانات می تواند از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. در هر صورت در نشست هیئت اجرایی این موضوع را مطرح و بررسی می کنیم تا هر چه زودتر بین المللی شدن آکادمی به مرحله عملی برسد تا بتوان از این طریق با بسیاری از کشورها ارتباط بهتر و تعامل بیشتر داشت.
افشارزاده گفت: پیش از این با چند کشور برای استفاده از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک قرارداد داشتیم اما روی کاغذ. با توجه به مذاکرات صورت گرفته با شیخ احمد از این به بعد شاهد همکاری های بیشتر در این زمینه خواهیم بود. شیخ احمد و حتی ژاک روگ این آکادمی را از نزدیک دیده و شرایط خوب آن را قبول دارد.
گفتنی است در این مراسم هادی ساعی و علی استکی نیز حضور داشتند.
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید