احسان روزبهانی قهرمان قهرمانان مسابقه 100 روز مانده به المپیک شد

احسان روزبهانی قهرمان قهرمانان مسابقه 100 روز مانده به المپیک شد
مراسم نمادین 100 روز مانده به المپیک با حضور ورزشکاران المپیکی در محل مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صبح امروز چهارشنبه 30 فروردین ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این مراسم به منظور تشویق و ایجاد انگیزه در ورزشکاران با حضور نفراتی که تاکنون موفق به سهمیه المپیک 2012 شده اند برگزار شد.
از مجموع 44 ورزشکار المپیکی ایران تعداد چهار نفر شامل یوسف کرمی، محمد باقری معتمد در رشته تکواندو،  محمد رودکی از جودو و احسان روزبهانی در رشته بوکس و همچنین مهران عسگری و محمد خمسه ( ذخیره های تیم تکواندو) در این مراسم شرکت کردند.
دوی 36 متر، دوی 1609متر، جفت دو طرف، دوی مارپیچ و وینگیت دست و پا موارد آزمون هایی است که    المپیکی ها در آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت در ماده های توان پا مهران عسگری (خیره تیم) ، توان دست رضا رودکی، دوی سرعت احسان روزبهانی و دوی استقامت (1600متر) و  جفت دو طرف : محمدباقری معتمد به مقام نخست دست یافتند.
همچنین احسان روزبهانی با شرکت در تمامی ماده ها و کسب امتیازات لازم موفق به کسب مقام قهرمان قهرمانان شد.
لازم به ذکر است به نفرات اول هر ماده از سوی شرکت ایرانسل حامی کاروان اعزامی به المپیک 2012 لندن مبلغ پنج میلیون ریال و به قهرمان قهرمانان مبلغ 10 میلیون ریال اهداء خواهد شد.
شایان ذکر است تیم ملی تکواندو با ترکیب هشت نفره خود شامل 2 ورزشکار المپیکی و 2 نفر از ذخیرهای تیم در این مراسم شرکت کردند.
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید