رییس کمیته ملی المپیک: بهترین های ورزش ایران باید در بهترین فضاها تمرین کنند

رییس کمیته ملی المپیک:  بهترین های ورزش ایران باید در بهترین فضاها تمرین کنند
با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ، مهندس شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون ها و معاونین وزارت ورزش هتل آکادمی بازگشایی شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در ابتدای این مراسم مهندس شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ضمن تشکر از حضور مدعوین این مراسم  ازادامه  روند بازسازی آکادمی خبر داد.
وی گفت: در طی 10 سالی که از افتتاح این آکادمی می گذرد این مجموعه بصورت شبانه روز در خدمت تیم های ملی ورزشکاران اردو نشین بوده است. اما پس از این مدت با توجه به فرسودگی امکانات کمیته ملی المپیک برای تعمیر و مرمت این فضا تصمیم به بازسازی هتل آکادمی گرفت و از این روز از تاریخ اول اسفندماه 90 کار بازسازی این مجموعه آغاز شد.
وی همچنین افزود: ما با کمک کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش و جوانان  به تعمیر اماکن مختلف آکادمی خواهیم پرداخت.
رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در ادامه با بیان این مطلب که امیدواریم بتوانیم در بخشهای ورزشی دیگر هم بازسازی داشته باشیم گفت: سالن های سنجش  و بدنسازی نیاز مبرمی به بازسازی اساسی دارد.
مهندس محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک نیز طی سخنانی در خصوص بازسازی هتل آکادمی گفت: هتل آکادمی از جمله اماکن معدودی است که در طول سال به طور مداوم در سه وعده به ورزشکاران خدمات داده است.
وی افزود: شایسته نبود که جوانان ورزشکار ما در فضایی فرسوده و قدیمی  اقامت داشته باشند لذا  کمیته ملی المپیک در صدد آن شد که این هتل را بازسازی کند.
رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: البته در برنامه های کمیته ملی المپیک هزینه این بازسازی گنجانده نشده بود. همچنین با صحبتهایی که با جناب آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین ایشان داشتیم،  مبالغی را جهت بازسازی های اماکن آکادمی در آینده دریافت نماییم.
وی همچنین گفت: با توجه به اینکه آکادمی نقش دانشگاه علمی و ارزشمندی را برای ورزش کشور ایفا می کند و جزء دارایی های ورزش می باشد  پس ورزشکار در این فضای ایجاد شده باید در شرایط خوبی به سر ببرد.
علی آبادی با بیان این مطلب که بهترین های ایران باید در بهترین فضاها تمرین کنند در پایان گفت:هزینه این بازسازی 250 میلیون بود و در برنامه بعدی در صددیم که تعداد اتاق های این هتل را با توجه به افزایش طبقه به 60 برسانیم.البته برای تعمیر و لوازم آشپزخانه هتل نیز 150 میلیون هزینه برآورد شده است.
در پایان صحبتهای مسئولین کمیته ملی المپیک و آکادمی مدعوین حاضر در مراسم بازگشایی اعم از علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ،معاونین وزارت ورزش و جوانان خانم اکبر آبادی، آقاسی ساکی زاده و عبدالرضا ساور ،اعضای هیات اجرایی کمیته و روسای فدراسیونها اعم از دکتر علی نژاد ،داور زنی، فرجی، ساوه شمشکی، صبور،علیپور، رستگار،فرجی و دیگر نمایندگان فدراسیونها به بازدید از هتل و امکانات و خوابگاه و اتاقهای بازسازی شده پرداختند.
در این مراسم  دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و بهرام افشارزاده دبیر کل به دلیل سفر به نشست انجمن کمیته های ملی المپیک که در مسکو در حال برگزاری است حضور نداشتند.         
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۵۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید