تاریخ برگزاری دوره آموزشی ماساژ مقدماتی ورزشی در بهمن ماه 1390

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در دوره دوم از سری دوره های آموزشی به هم پیوسته تربیت ماسور ورزشی (دوره ماساژ ورزشی مقدماتی) می رساند ..


به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در دوره دوم از سری دوره های آموزشی به هم پیوسته تربیت ماسور ورزشی (دوره ماساژ ورزشی مقدماتی) می رساند این دوره در هفته دوم بهمن ماه از تاریخ 8/11/1390 لغایت 13/11/1390 برگزار می گردد. لذا با توجه به اینکه ملاک ورود به دوره دوم، قبولی در آزمون کتبی و عملی دوره اول و گذراندن یک دوره یک ماهه کارورزی در کنار تیم های ملی و باشگاهی لیگ برتری یا دسته اول کشور و ارائه فرم گذراندن با موفقیت دوره کارورزی به آکادمی تا قبل از شروع دوره دوم است، خواهشمند است نسبت به ارسال و عودت فرم های کارورزی به آکادمی ملی المپیک اقدام لازم را مبذول فرمائید. 

ضمنا با توجه به اینکه دوره دوم بر مبنای نامه های بازگشتی معرفی شده برای کارورزی و فیش های واریزی هزینه شرکت در دوره تشکیل خواهد شد از کلیه شرکت کنندگان در دو دوره اول ماساژ مقدماتی (ماساژ کلاسیک) تقاضا می شود تا هر چه سریعتر نسبت به ارسال و فکس نامه های کارورزی و فیش های واریزی به شماره  26216195   اقدام نمایند.

۲۱ دی ۱۳۹۰ ۱۴:۰۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید