مربی تیم ملی کشتی فرنگی: کشتی فرنگی ایران در همه اوزان استحقاق کسب مدال المپیک را دارد

مربی تیم ملی  کشتی فرنگی: کشتی فرنگی ایران در همه اوزان استحقاق کسب مدال المپیک را دارد
تیم ملی کشتی فرنگی ایران صبح امروز با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، در تست های این مرکز شرکت نمودند.
 به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص اردوی آمادگی و حضور این تیم در رقابت های آتی گفت: کادر فنی از بین 37 ملی پوش دعوت شده به اردو 14 نفر از این اعضاء را جهت حضور در رقابت های بین المللی وهبی امره ترکیه ورقابت های آسیایی کره انتخاب نموده، که پس از سنجش این نفرات و با صلاحدید کادر فنی کشتی گیران اعزامی جهت حضور در این میادین معرفی خواهند شد.
خیر آبادی در خصوص کسب سهمیه المپیک در اوزان باقی مانده گفت: ما پس از برگزاری این مسابقات در رقابت های آلماتی، گوانگجو و فنلاند که از اوایل سال آینده برگزار می شود حضور خواهیم داشت تادر 4 وزن باقی مانده کسب سهمیه نماییم .
وی افزود: در رقابت های المپیک تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان استحقاق کسب مدال در همه اوزان را دارد ولی این مهم تا چهل سال قبل دست نیافتنی بوده است . ما در تلاشیم که حداقل سه مدال المپیک را کسب کنیم.
خیرآبادی در پایان در خصوص برگزاری رقابت های آزمایشی المپیک لندن گفت: ما در شش وزن در رقابت های آزمایشی حاضر شدیم که ملی پوشان ما توانستند یک مدال طلا و یک برنز کسب نمایند.
وی در پایان خاطر نشان شد : حمید سوریان نیز با وجود آسیب دیدگی و هشت ماه دوری از رقابت ها، کشتی قابل قبولی گرفت و از نظر من حمید سوریان یکی از کشتی گیران موفق در رقابت های آتی خواهد بود.
۲۷ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید