اسکیت بازان سرعت تست دادند

اسکیت بازان سرعت تست دادند
تیم ملی اسکیت سرعت کشورمان در ادامه اردوی انتخابی خود در تست های مرکز سنجش آکادمی شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، هدی احمد بیگی مربی تیم ملی اسکیت هاکی سرعت در رده بزرگسالان در گفتگوی خبری در خصوص اردوهای این تیم گفت: اولین اردو این تیم دراسفندماه سال گذشته آغاز گردید و ما در سال جاری چهار اردوی دیگر را برگزار کردیم و در طی این مدت اعضای تیم در آزمون های مختلف روند پیشرفت خود را ثبت کردند.
وی در مورد رقابت های آتی تیم اسکیت سرعت کشورمان گفت: ما درحال حاضر 17 نفر از ملی پوشان جوان و بزرگسال را در اختیار داریم و تمرینات خود را با این افراد ادامه می دهیم تا در نهایت سه ورزشکار در رده بزرگسالان و پنج نفر در رده جوانان را به رقابت های جهانی  که ازششم شهریور در کره جنوبی برگزار می شود، اعزام کنیم.
احمد بیگی در خصوص پیشرفت اسکیت کشورمان گفت: فدراسیون ما حدود پنج سالی است که کار خود را شروع کرده و ما در مقایسه با کشور های دیگر که قدمت 25 تا 100 سال را در این رشته دارند روند رو به رشدی را داشتیم، به طوری که اسکیت سرعت کشور در رقابت های جهانی کلمبیا که در سال 89 برگزار شد به مقام یازدهم وچهاردهم جهان دست یافت.
وی در خصوص آینده اسکیت سرعت گفت: جوانان ما سرمایه آینده می باشند و ما به به خاطر کمبود ورزشکار در رده بزرگسالان، اعضای تیم جوانانمان را نیز با تیم بزرگسالان ادغام نمودیم تا با کسب تجربه در آینده جانشینان مناسبی برای اسکیت سرعت در رده بزرگسالان باشند.
۳ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید