با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک : دوره مربیگری سولیداریتی بسکتبال بانوان به کار خود پایان داد

با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک :  دوره مربیگری سولیداریتی بسکتبال بانوان به کار خود پایان داد
مراسم اختتامیه دوره سولیداریتی مربیگری بسکتبال ویژه بانوان صبح امروز 20 بهمن ماه با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، این مراسم با حضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک ، محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال، دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، الکساندرا بوکویچ مدرس دوره و فاطمه کرم زاده نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال و شرکت کنندگان دوره برگزار گردید.
در این جلسه محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال ضمن قدردانی از کمیته ملی المپیک از برگزاری این دوره و توجه به ورزش بانوان گفت : این دوره اولین کلاس سولیداریتی ویژه بانوان است که پس از سالها برگزار شده است.
وی با بیان این مطلب که شرکت کنندگان در این دوره از مربیانی هستند که از سراسر کشور در این کلاس حضور یافتند گفت: امیدوارم شما مربیان با بهره گیری از این دوره و امکاناتی که دراختیارتان است به پرورش و تربیت نسلهای آینده بپردازید.
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم با بیان این مطلب که برگزاری اینگونه کلاسها را وظیفه کمیته ملی المپیک می دانم گفت: رییس سازمان تربیت بدنی و رییس کمیته ملی المپیک نیز خواستار پیشرفت ورزش بانوان است.
وی ادامه داد: سعی ما براین است که بتوانیم دوره های تخصصی تری در داخل و یا خارج ویژه بانوان برگزار کنیم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان اظهار داشت: شما مربیان باید از این اطلاعات و یافته ها برای آموزش دانش آموزان بهره گیرید.
در پایان این مراسم گواهی شرکت به کلیه شرکت کنندگان اعطاء گردید.
۲۰ بهمن ۱۳۸۸ ۱۳:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید