The 100 Best Swimming Drills

The 100 Best Swimming Drills
بهتر شنا کردن لازمه کسب مهارت در شنا است. اگرچه تکنیک مناسب زیر بنای شنای خوب است ، در برخی از موارد برطرف کردنه مشکل یک تکنیک از طریق شنای معمولی دشوار به نظر می رسد.

نواقص سبک شنا می تواند پیشرفت شناگر را کند کند و حتی به آسیب دیدگی وی در زمان طولانی بیانجامد. به این دلایل، تمرین ها یا راه و رسم های شنا کردن بخش اساسی تمرین در همه سطوح ورزشی به شمار می رود. تمرین یک ابزار مقدماتی برای شناگر محسوب مس شود و تکنیک شنای او را بهتر می کند.
به علاوه این فوت و فن ها به شناگر امکان می دهند که بر روی یک بعد از شنا در هر بار تمرکز داشته باشد. این راه و رسم ها از طریق ایجاد بازخورد مناسب با تمرین های تکراری و تخصصی، توانایی شناگر را افزایش داده و تلاش وی را کاهش می دهد..
" 100 تمرین از بهترین درس های شنا" کتابی است که Blythe Lucero در آن بهترین نکات و روش ها را که حاصل 20 سال کار مستمر وی با شناگران می باشد گردآورده است. در این کتاب چهار سطح رقابتی تقسیم بندی شده است. شنای آزاد، شنای پشت، شنای سینه و پروانه. هریک از تمرین ها به صورت گام به گام توضیح داده شده و تصاویر مشروحی هم ارائه شده است. چارت های بازخورد تمرین تیر به شناگر کمک می کند که مشکلات خود را بشناسد و اصلاحات لازم را انجام دهد. تصاویر زیر آب و سطح آب به شناگران امکان می دهد که تمرین ها را ببینندگویی خودشان  آن ها را انجام می دهند. این کتاب یک منبع منحصر به فرد برای شنا کردن در همه سطوح به شمار آمده  و نیازی برای شنا کردن بهتر محسوب می شود.

 

۲۱ اسفند ۱۳۸۷ ۱۶:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید