برگزاری کلاس های آموزشی مجازی (غیر حضوری) در سال 1399:

 

با توجه به بروز برخی مشکلات و محدودیت‌ها به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس در محیط های آموزشی، برخی از کلاس های آموزشی آکادمی ملی المپیک در حوزه های تخصصی زیر به ‌صورت مجازی و طبق برنامه کلاسی اعلام ‌شده از سوی مرکز آموزش، برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان گرامی در صورت موجود بودن ظرفیت نسبت به ثبت نام در دوره آموزشی مورد نظر اقدام نمایند:

توضیحات:

علامت ( *) مقابل برخی از کارگاه ها و دوره های آموزشی نشان دهنده امتیاز اختصاص داده شده برای شرکت در آزمون ورودی دوره 10 روزه مربی بدنساز می باشد.

*= 10 امتیاز          **= 20 امتیاز        ***=30 امتیاز       ****= 40 امتیاز

لذا شرکت کنندگان باید جهت ثبت نام و شرکت در کلاس های مجازی اقدامات زیر را انجام دهند:

1-    تکمیل فرم ثبت نام (برای هر دوره ) و واریز شهریه ثبت نام ( برای هر دوره بصورت جداگانه و سپس در قالب یک ایمیل، ارسال شود.
( توجه: در قسمت موضوع ایمیل/ Subject حتما نام دوره مورد نظر نوشته شود، در غیر اینصورت درخصوص ایمیل ارسال شده ترتیب اثری داده نخواهد شد)

2-    ارسال فرم ثبت نام و تصویر فیش واریزی تایید شده به آدرس:   olympicacademy2002@yahoo.com    

***( با توجه به اینکه ظرفیت کلاس مجازی محدود میباشد ، اولویت با افرادی است که فرم ثبت نام و فیش واریزی را همزمان و بموقع ارسال کرده باشند).

3-    بررسی صحت عملکرد سیستم مدیای دستگاه گوشی و کامپیوتر و وجود مرورگرهای Firefox /Google chrome   ( برای مشاهده امکانات کلاس استفاده از کامپیوتر پیشنهاد میشود)

4-    پس از کنترل مدارک و تایید ثبت نام توسط مرکز آموزش، لینک ورود به کلاس مجازی تنها به آدرس ایمیل متقاضی که حاوی فرم ثبت نام و تصویر فیش واریزی است، ارسال خواهد شد و ورود به کلاس فقط از طریق لینک ارسال شده و برای یک نفر، امکانپذیر است.

5-    حضور و غیاب شرکت کنندگان در کلاس مجازی براساس میزان حضور آنلاین و تایید مدیر دوره صورت می پذیرد. (گزارش حضور درکلاس و پرسش و پاسخ توسط استاد به دقیقه)

6-    مسئولیت تهیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری (داشتن سیستم کامپیوتری، گوشی هوشمند،  بسته اینترنتی) در راستای حضور کامل و تمام وقت در کلاس مجازی، به عهده شرکت کننده است.

7-    صدور گواهینامه دوره آموزشی بر مبنای حضور کامل در کلاس مجازی خواهد بود. (گزارش میزان زمان حضور در کلاس و پرسش و پاسخ )

8-    حضور درکلاس مجازی حداقل 5 دقیقه قبل از شروع کلاس.

9-    مطالب آموزشی ارائه شده در کلاس مجازی، یک هفته بعد از برگزاری در قسمت مطالب کاربردی سایت آکادمی ملی المپیک برای دانلود قرار خواهد گرفت.

 

  لیست کارگاه های آموزشی که بصورت غیر حضوری برگزار میگردد بشرح زیر است: ( لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید)

 

داوطلبان شرکت در دوره های آموزشی، فرم ثبت نام را از لینک زیر دانلود کرده و پس از تکمیل، به آدرس ایمیل موقت زیر ارسال نمایند:

                       olympicacademy2002@yahoo.com  

 

و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  26216195   روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00  الی 14:00   تماس حاصل نمایند.


 

 

دانلود فرم ثبت نام در دوره های آموزشی سال 1399

 

 

* واریز شهریه دوره های آموزشی به حساب شماره 86/ 67394928   بانک ملت شعبه دولت بنام کمیته ملی المپیک. (ارسال فیش مذکور به همراه فرم ثبت نام از طریق ایمیل، الزامی است ) .

* لطفا فرم ثبت نام و تصویر فیش واریزی را از طریق ایمیل اعلام شده ارسال نمایید و از مراجعه حضوری برای ثبت نام جداً خودداری نمایید.

توجه: درصورت واریز شهریه بصورت اینترنتی، ارسال پرینت انتقال وجه تایید شده با شماره پیگیری  ضروری است.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید