نسخه جدید سایت راه اندازی شد؛ نگاه آکادمی به IT جدی است

نسخه جدید سایت راه اندازی شد؛  نگاه آکادمی به IT جدی است
سایت اطلاع رسانی جدید آکادمی ملی المپیک که بر اساس معماری.net پیاده سازی شده است مورد بهره برداری قرار گرفت تا با امکانات جدید ارتباط با مخاطبان را ارتقاء دهد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر مهرزاد حمیدی، رییس آکادمی ملی المپیک دراین باره گفت: استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی، امکان برخورداری برابر همگان را از اطلاعات فراهم کرده و محدودیت های آموزشی گذشته را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.
وی با بیان این که سیاست آکادمی ملی المپیک بر استفاده از IT جدی است خبر از انجام مطالعات برای راه اندازی بانک اطلاعاتی ورزش قهرمانی داد و افزود: هم اکنون جایگاه قابل قبولی در میزان استفاده از سخت افزارها و نرم افزارها داریم و توانسته ایم با برقراری ارتباط 1 مگاباتی اینترنتی، خدمات علمی مفیدی ارایه کنیم.
رییس آکادمی ملی المپیک تاکید کرد: بر اساس همین سیاست اصولی آکادمی، کتاب خانه الکترونیکی ورزش را برای دسترسی مدیران، پژوهشگران و دانشجویان راه اندازی کرد که استقبال خوبی از آن شده است.
وی نرم افزار web-based  ارزیابی مهارت های روانی ورزشکاران و نرم افزار مدیریت اطلاعات پزشکی ورزشی را از دیگر تولیدات آکادمی ملی المپیک اعلام کرد و افزود:  این نرم افزارها بر اساس طرح های پژوهشی تهیه و پیاده سازی و کاربردی شده است.
حمیدی با اشاره به آموزش الکترونیک گفت: آموزش الکترونیک، پایداری و گستردگی در آموزش را بهمراه دارد و کامل کننده آموزش سنتی است، آکادمی با جدیت این بحث را دنبال می کند و هم اکنون یکی از مشاوران را مامور مطالعه و تحقیق در این زمینه کرده است. در سایت جدید نیز مقدمات آموزش الکترونیک فراهم شده است که به صورت گام به گام اجرا می شود.
وی با اشاره به راه اندازی  نرم افزار کنترل تمرین در مرکز سنجش،  مرکز SMS و سامانه گردش کار بدون کاغذ گفت: خوشبختانه آکادمی در استفاده از فناوری اطلاعات پیشتاز سایر نهادهای ورزشی است که امیدواریم با افزایش کیفیت بتوانیم این روند را حفظ کنیم.
مهرزاد حمیدی در پایان تاکید کرد: آکادمی از طرح های جدید و کاربردی در حوزه IT و ورزش حمایت می کند.
ارایه آخرین مقالات و اسلایدهای تخصصی و آموزشی یکی از نقاط قوت سایت آکادمی نسبت به دیگر سایت های ورزشی  بود که در نسخه جدید با جدیت و امکانات بیشتری دنبال می شود، همچنین خروجی  RSS و نسخه متنی نیز برای سایر رسانه های فراهم شده است.
۲۰ مهر ۱۳۸۷ ۱۱:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید