10 روانشناس در تیم های ملی / استقبال فدراسیونهای ورزشی از حضور روانشناس ورزشی

10 روانشناس در تیم های ملی / استقبال فدراسیونهای ورزشی از حضور روانشناس ورزشی
مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به فدراسیونهای ورزشی روانشناس اعزام می کند .

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، دکتر محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی و رییس کمیسیون روانشناسی کمیته ملی المپیک در خصوص این روانشناسان گفت: 10 نفر از مشاوران مهارت های ذهنی آکادمی با معرفی به فدراسیونها و تیم های ملی کار خود را آغاز نموده اند.
وی ادامه داد: این روانشناسان با حضور در تمرینات ملی پوشان و با بدست آوردن اطلاعات از آنان به مشاوره با آنان می پردازند.
دکتر واعظ موسوی با بیان این مطلب که هدف اصلی مشاوره ها حضور قدرتمند در بازیهای المپیک 2012 لندن است گفت: هریک از این مشاوران با 2 الی 3 فدراسیون همکاری نموده و بنا به درخواست آنان در میادین بین المللی نیز تیم ها را همراهی می کنند.
ورزش های رزمی، تیروکمان، تیراندازی، دوچرخه سواری، تکواندو، بدمینتون، قایقرانی، ووشو و کونگ فو از جمله فدراسیونهایی هستند که در رده اول همکاری با این مرکز قراردارند.
دکتر بیژن فرخجسته برای فدراسیونهای فوتبال، کشتی فرنگی و ورزش های رزمی و کاراته، خانم شمسی صنعتی منفرد برای فدراسیون های تیراندازی و تیرو کمان، فتح الله مسیبی برای فدراسیون های تکواندو و دوچرخه سواری. دکتر پونه مختاری برای فدراسیون های تنیس روی میز و اسکواش دکتر بهروز عبدلی برای فدراسیونهای دو و میدانی و بدمینتون، دکترفرشاد تجاری برای فدراسیونهای جودو، بوکس و وزنه برداری، دکترصادق نصری برای فدراسیونهای والیبال و هندبال، دکتر خسرو حمزه برای کشتی آزاد و قایقرانی، دکتر علیرضا فارسی برای فدراسیونهای آمادگی جسمانی، ووشو و گونگ فو و دکتر کامبیز کامکاری فدراسیون قایقرانی را تحت پوشش قرار می دهند.

 

۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید