نوشاد عالمیان آماده حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی می شود

نوشاد عالمیان آماده حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی می شود
پینگ پنگ باز جوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نوشاد عالمیان در گفتگوی کوتاهی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود گفت: طی سه و سال ونیم گذشته اردوهای متمرکز و مستمری را در آکادمی تنیس روی میز پشت سر گذاشتم و الان در وضعیت مطلوبی بسر می برم.
وی به مسابقات جهانی جوانان آسیا دراوایل مردادماه در هندوستان اشاره کرد و گفت: البته با توجه روند تمرینات کمی احساس خستگی می کنم ولی امیدوار هستم تا قبل از این دوره از مسابقات 100%  آمادگی را کسب کنم.
عالمیان به حضور خود در مسابقات جهانی ژاپن اشاره کرد و گفت : اوایل اردیبهشت ماه در این دوره از مسابقات شرکت کردم و با چهار برد سی پله در رنکینگ جهانی صعود نمایم. هم اکنون در رده جوانان 21 ، در رده بزرگسالان 367 و در رده امید 67 جهان می باشم.
وی تاسیس آکادمی بین المللی پینگ پنگ را عامل موثری در ارتقاء و رشد این رشته دانست و گفت: تجهیز این آکادمی به امکانات بسیار خوب و پیشرفته، برگزاری اردوهای طولانی مدت در این مکان و حضور مربیان و هم تمرینی های کره ای از جمله موارد رشد این رشته طی سالهای اخیر بوده است.
عالمیان ضمن اشاره به این مطلب که این اخرین سال حضور وی در رده جوانان است اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در این دوره از مسابقات با توجه به انگیزه بسیار بالای بچه ها مقام خوبی را کسب کنیم.
گفتنی است تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان صبح امروز 10 تیرماه در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی  آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۳:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید