برگزاری آخرین نشست از دهمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (ASMC X)

برگزاری آخرین نشست از دهمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (ASMC X)
آخرین نشست از دهمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" از صبح امروز 26 شهریورماه در آکادمی ملی المپیک آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دهمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی توسط واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و با حمایت بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک(IOC) در بازه زمانی چهار ماهه (خرداد لغایت شهریورماه 1403) و طی چهار نشست برنامه ریزی و طراحی شده است.
نخستین نشست از این دوره که شرکت کنندگان آن را افراد واجد شرایط از میان مدیران اجرایی سازمان های ورزشی تشکیل می دهند، از سه شنبه 8 خرداد 1403 آغاز شده است و پس از طی کردن 3 نشست (خرداد، تیر و مرداد)، چهارمین و آخرین نشست از دوره مذکور از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز و در روز چهارشنبه 28 شهریورماه خاتمه خواهد یافت.
گفتنی است پس از پایان این دوره و ارسال گزارش به بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک، برای شرکت کنندگانی که با موفقیت کامل دوره را سپری کرده باشند، دیپلم المپیک سولیداریتی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال و به فارغ التحصیلان اعطاء می گردد.
واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در راستای پیشبرد اهداف جنبش المپیک، با هدف بهبود سطح عملکرد مدیران سازمان های ورزشی و ایجاد تغییر و تحول در سازمان های ورزشی المپیکی، اقدام به برگزاری دوره های پیشرفته مدیریت ورزشی می کند.
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۱۳:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید