با هدف انجام فعالیت های مشترک انجام شد: بازدید رئیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آکادمی ملی المپیک

با هدف انجام فعالیت های مشترک انجام شد: بازدید رئیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آکادمی ملی المپیک
روز گذشته و با هدف بررسی پتانسیل‌های توسعه فعالیت های مشترک بین آکادمی ملی المپیک و آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، رئیس این آزمایشگاه به همراه هیأت همراه از بخش‌های مختلف آکادمی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از ارسال دعوت نامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از رئیس آکادمی ملی المپیک به منظور بازدید مسئولین این آکادمی از آزمایشگاه مذکور و با هدف انجام فعالیت های مشترک، هفته گذشته دکتر فرهاد صدر به همراه جمعی از مسئولین و مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک از بخش‌های مختلف آزمایشگاه بازدید کردند.
در همین راستا و با عنایت به اهمیت توسعه پایدار علوم و فناوری های پزشکی حوزه مغز و شناخت، روز گذشته دکتر محمد علی عقابیان رئیس آزمایشگاه مذکور به همراه معاونین، ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک و شرکت در نشستی مشترک با مسئولین این آکادمی، از مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک بازدید و با نحوه ارائه خدمات این مجموعه به قهرمانان تیم های ملی مختلف ورزشی آشنا شدند.
گفتنی است علاوه بر دکتر صدر، دکتر محسن بیرانوند (جانشین و مشاور اجرایی رئیس)، محمدرضا اویسی معاونت آموزشی و پژوهشی، دکتر سید محمدکاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی و دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در دو بازدید مذکور و به عنوان مسئولین آکادمی حضور داشتند.



۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید