به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی کره جنوبی: پیگیری تمرینات آماده سازی هوگوپوشان نوجوانان در آکادمی ملی المپیک

به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی کره جنوبی: پیگیری تمرینات آماده سازی هوگوپوشان نوجوانان در آکادمی ملی المپیک
اعضای تیم ملی تکواندو نوجوانان که مهرماه سال جاری مسابقات تکواندو نوجوانان جهان را در کره جنوبی پیش رو دارند، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات آماده سازی خود را دنبال کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان در 10 وزن، طی روزهای 10 لغایت 16 مردادماه، به میزبانی فدراسیون تکواندو و با حضور 1230 مدعی حضور در تیم ملی برگزار شد که با دعوت از 70 تکواندوکار برتر این مسابقات به دومین مرحله از اردوهای انتخابی این تیم همراه بود.
در ادامه و پس از برگزاری دومین مرحله از مسابقات انتخابی تکواندوکاران نوجوان که در تاریخ 23 مرداد انجام گرفت، ترکیب نهایی و اعزامی این تیم به مسابقات جهانی مشخص شد که این نفرات از 26 مرداد اردوهای آماده سازی خود را با هدف حضوری قدرتمند در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در شهرهای سوادکوه، ساری، تبریز، بابل و تهران پیگیری کردند.
مهدی رحمتی، مهدی رزمیان، امیر محمد نصیر احمدی، سینا محترمی، آرش ضامنی، امیررضا روئین، رادین زینالی، علی اکبر ابراهیمی، امین محمد احمدوند و امیرمحمد اشرافی 10 عضو این تیم هستند که صبح امروز تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک دنبال کردند.
شایان ذکر است هدایت ملی پوشان نوجوان در اردوهای مذکور بر عهده استاد فیض الله نفجم (سرمربی) و جلال خدامی به همراه اسماعیل اسماعیل پور (کمک مربیان تیم) می باشد.
مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای 10 تا 15 مهر و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ۱۴:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید