با هدف حضور در بازی های زمستانی آسیایی چین: اعضای تیم ملی کوهنوردی با اسکی تست دادند

با هدف حضور در بازی های زمستانی آسیایی چین: اعضای تیم ملی کوهنوردی با اسکی تست دادند
دعوت شدگان به تیم ملی کوهنوردی با اسکی در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای شنبه و یکشنبه (17 و 18) شهریورماه 1403 در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی که طی بهمن ماه و حضور در بازی‌های جهانی که به میزبانی جمهوری آذربایجان (اسفند ماه سال گذشته) انجام شد،  ۶ ورزشکار آقا و ۷ ورزشکار خانم از سوی کادرفنی تیم ملی کوه‌نوردی با اسکی به این تیم دعوت شدند.
نوید مقدید، حسین کلهر، سید محمد اسماعیل صید، محسن ساوه ای، ابوالفضل ساوه ای و علی کلهر 6 دعوت شده به تیم ملی آقایان این رشته ورزشی هستند که روز شنبه 17 شهریور و در حضور بیت اله سیرایی رئیس کمیته کوهنوردی با اسکی در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
در ادامه و در روز یکشنبه 18 شهریور نیز دعوت شدگان به تیم ملی کوهنوردی با اسکی بانوان، ضمن حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در آزمون های مذکور حضور یافتند.
ماریا جعفری، فاطمه صید، نازنین مقدید، ساحل تیر، نیلوفر یغمایی، مرضیه بها و معصومه کیانی زاده 7 عضو این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی بودند.


۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید