برگزاری مصاحبه ورودی سیزدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی در ورزش

برگزاری مصاحبه ورودی سیزدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی در ورزش
مصاحبه ورودی متقاضیان حضور در سیزدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی در ورزش که طی روزهای 17 شهریور لغایت 3 مهر 1403 توسط آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد با حضور 20 نفر از داوطلبان واجد شرایط انجام گرفت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در تاریخ 23 تیرماه 1403 فراخوانی از سوی آکادمی ملی المپیک و از طریق وبسایت این آکادمی مبنی بر برگزاری سیزدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی در ورزش اعلام شد که با ثبت نام 40 متقاضی حضور در این دوره همراه شد.
در ادامه و پس از انجام بررسی های لازم، 20 داوطلب و علاقمند حضور در سیزدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی در ورزش، واجد شرایط حضور در این دوره بودند که این نفرات امروز سه شنبه 6 شهریورماه در مصاحبه ورودی دوره مذکور که به صورت حضوری (متقاضیان ساکن تهران) و آنلاین (متقاضیان ساکن شهرستان‌ها) برگزار شد حضور یافتند.
گفتنی است پس از اعلام نتایج مصاحبه ورودی این دوره که به زودی و از طریق وبسایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد، قبول شدگان مجاز خواهند بود تا ثبت نام قطعی و واریز شهریه حضور در دوره را با هماهنگی مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک به انجام برسانند.
 شایان ذکر  است هدف از برگزاری سیزدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی در ورزش که به صورت حضوری و در دو بخش تئوری و عملی (طی 13 روز به اضافه 300 ساعت کارورزی) برگزار خواهد شد، پرورش فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان و همچنین فارغ التحصیلان مقطع دکتری در رشته روان شناسی ورزشی و سایر گرایش های مشاوره و روان شناسی است تا بتوانند ضمن کسب مهارت‌های ذهنی مؤثر، عملکرد ورزشکاران در تمرین و مسابقه را ارتقاء دهند.  
۶ شهریور ۱۴۰۳ ۱۵:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید