با هدف حضور در مسابقات جهانی: اعضای تیم ملی موتورکراس تست دادند

با هدف حضور در مسابقات جهانی: اعضای تیم ملی موتورکراس تست دادند
صبح امروز نفرات حاضر در تیم ملی موتورکراس آقایان که اواسط شهریورماه سال جاری مسابقات جهانی این رشته ورزشی را پیش رو دارند در حضور فرشاد اباذری آنالیزور تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری چند مرحله مسابقات انتخابی که طی بهمن و اسفندماه سال گذشته و نهایتاً فروردین ماه 1403 (به میزبانی پیست موتوکراس آزادی) و با حضور 8 ورزشکار مدعی حضور در تیم ملی موتورکراس برگزار شد، پیمان محمدعلیزاده و محمدحسین دانش پژوه به عنوان نفرات برتر اردوهای انتخابی و اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شدند.
صبح امروز دو ملی پوش مذکور که از اردیبهشت ماه تا کنون، اردوهای آماده سازی خود را در مجموعه ورزشی آزادی تهران و استان گیلان پیگیری کرده اند، در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
لازم به ذکر است مسابقات جهانی موتورکراس طی روزهای 17 و 18 شهریورماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد و اعضای تیم ملی موتورکراس ایران برای نخستین بار در این سطح از مسابقات بین المللی حضور خواهند یافت.
گفتنی است پیش از آزمون های صبح امروز موتورکراس آقایان، خانم آرزو عابدینی ملی پوش موتورریس بانوان که تا چند روز دیگر و به میزبانی تایلند، مسابقات آسیا کاپ این رشته ورزشی را پیش رو دارد نیز در آزمون های آمادگی جسمانی شرکت کرد.
۳ شهریور ۱۴۰۳ ۱۴:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید