کارگاه تغذیه ورزشی ویژه اساتید و دستیاران رشته پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کارگاه تغذیه ورزشی ویژه اساتید و دستیاران رشته پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
روز گذشته و توسط دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک، کارگاه دانش افزایی تغذیه ورزشی ویژه اساتید گروه پزشکی ورزشی و دستیاران تخصصی رشته پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با عنایت به تأکیدات دکتر فرهاد صدر رئیس آکادمی ملی المپیک در خصوص فعال‌تر شدن مراکز این آکادمی در زمینه برگزاری کارگاه ها و دوره های دانش افزایی ویژه گروه‌های مخاطب، دپارتمان تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در نخستین گام و بنا به درخواست گروه پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اقدام به برگزاری کارگاهی ویژه این عزیزان نمود.
دکتر مهرشاد پورسعید معاون آموزشی گروه پزشکی ورزشی دانشگاه مذکور در خصوص این کارگاه گفت:
با توجه به اینکه گروه پزشکی ورزشی به عنوان یکی از گروه های مرجع در زمینه ارائه خدمات به قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی شناخته می شود، گاهی با سوالات و ابهاماتی در خصوص مباحث تغذیه و مکمل های ورزشی از سوی ورزشکاران مواجه می شود.
وی افزود: لذا در همین راستا و توجه به این موضوع که اعضای این گروه پزشکی ورزشی نیازمند حضور در کارگاه‌های تخصصی با هدف دانش افزایی می باشند، مسئولین گروه پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در رأس آن دکتر امیرحسین عابدی (مدیر گروه) را بر این داشت تا ضمن انجام هماهنگی های لازم، در کارگاهی با این عنوان که توسط دکتر هادی عطارد برگزار شد حضور یابند.
فلسفه و نوع نگاه به تغذیه ورزشی در ورزشکاران و آشنایی با اهمیت و نقش پروتئین در تدوین نسخه تغذیه ورزشی از جمله مباحث مهمی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
دکتر پورسعید در پایان ابراز داشت: در نهایت نیز مقرر شد شرکت کنندگان در کارگاه مذکور که متشکل از اساتید گروه پزشکی ورزشی و دستیاران تخصصی رشته پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند، به منظور آشنایی بیشتر با مبحث تغذیه ورزشی، در کارگاه های تخصصی دیگری که توسط دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی برنامه ریزی و اجرا می شود حضور پیدا کنند.    
۲۳ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید