با هدف حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا: بدمینتون بازان تست دادند

با هدف حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا: بدمینتون بازان تست دادند
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، دعوت‌شدگان به تیم ملی بدمینتون آقایان در آزمون‌های آمادگی جسمانی و روانشناسی ورزشی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با دعوت کادرفنی تیم ملی بدمینتون آقایان از 10 ورزشکار برتر رنکینگ کشوری در این رشته ورزشی (8 نفر برتر بزرگسالان و 2 نفر برتر جوانان)، اردوی انتخابی این تیم از چهارشنبه 10 مرداد به میزبانی کمپ تیم‌های ملی فدراسیون آغاز شد.
در پایان این اردوی انتخابی که به مدت 3 روز ادامه داشت، نیما رستم پور، علی حیاتی، مهران شهبازی، محمد پایروند، مهدی انصاری و محمد زرچی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که اردوهای آماده‌سازی خود را پس از پایان مسابقات لیگ، از تاریخ 23 شهریور در تهران پیگیری خواهند کرد.
ملی پوشان بدمینتون که صبح امروز و در حضور نیکزاد شیری سرمربی این تیم در آزمون‌های مذکور حضور پیدا کردند، علاوه بر بازی‌های داخل سالن آسیا که آبان‌ماه سال جاری و به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد، از سوم مهرماه در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام خزر (ساری) حضور پیدا خواهند کرد و در ادامه (اواخر مهرماه) تورنمنت بین‌المللی ترکیه را پیش‌رو خواهند داشت که با اعزام چهار بدمینتون‌باز به کشور ترکیه همراه خواهد بود.
 
 
 
۲۰ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید