برگزاری کارگاه اصول نظافت، پذیرایی و میزبانی ویژه نیروهای خدماتی، هتلداری و فضای سبز کمیته و آکادمی ملی المپیک

برگزاری کارگاه اصول نظافت، پذیرایی و میزبانی ویژه نیروهای خدماتی، هتلداری و فضای سبز کمیته و آکادمی ملی المپیک
روز گذشته (دوشنبه 15 مردادماه 1403) نخستین روز از کارگاه آموزشی اصول نظافت، پذیرایی و میزبانی ویژه نیروهای خدماتی، هتلداری و فضای سبز کمیته و آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در هر سازمان و اداره‌ای، نیروهای خدماتی نقش بسیار مهمی را در ارائه خدمات هر چه بهتر و حفظ رضایت مراجعین و پرسنل سازمان ایفا می‌کنند.
لذا با عنایت به اینکه عملکرد کارکنان خدماتی سازمان، مستقیماً با مراجعین، میهمانان، مدیران و کارمندان داخلی در ارتباط است، می‌بایست از مهارت‌ها و شایستگی‌های لازم برای انجام امور محوله برخوردار باشند.
به همین منظور آکادمی ملی المپیک در راستای تقویت عملکرد و بهره¬وری پرسنل بخش خدمات، هتل و فضای سبز کمیته و آکادمی، اقدام به برنامه ریزی و برگزاری کارگاهی در این خصوص نموده است.
کارگاه مذکور طی دو بخش تئوری (15 و 22 مرداد) و عملی (16 و 23 مرداد) و با حضور محمد سبحانی سرشت از متخصصین حوزه هتل داری و تشریفات اداری برنامه ریزی و در حال برگزاری می باشد.
در همین راستا روز گذشته نخستین گروه از پرسنل خدمات، هتل و فضای سبز کمیته و آکادمی ملی المپیک ضمن حضور در بخش تئوری این کارگاه، به صورت کاملاً تخصصی و کاربردی با مفاهیمی نظیر: اصول نظافت، فنون پذیرایی و تشریفات، آراستگی ظاهر و پوشش، بهداشت آبدارخانه، آداب معاشرت حرفه‌ای با مدیران و میهمانان آشنا شدند.

۱۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید