آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: کارگاه توسعه ارزش های المپیک (OVEP) ویژه معلمان تربیت بدنی

آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: کارگاه توسعه ارزش های المپیک (OVEP) ویژه معلمان تربیت بدنی
جلسه توجیهی و هم اندیشی مدرسین و تسهیل کنندگان کارگاه توسعه ارزش های المپیک (OVEP) ویژه معلمان تربیت بدنی (29 لغایت 31 مردادماه 1403) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ترویج و توسعه ارزش های المپیک در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان از مهمترین مأموریت ها و رسالت اصلی آکادمی های ملی المپیک در سراسر دنیا می باشد.
آکادمی ملی المپیک کشورمان نیز که از این قائده مستثنی نیست، همه ساله برنامه های متنوعی را و با هدف ترویج و توسعه ارزش های المپیک برنامه ریزی و اجرا می نماید.
در همین راستا مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک برگزاری کارگاه توسعه ارزش‌های المپیک (OVEP) ویژه معلمان تربیت بدنی را در دستور کار خود قرار داده است که با هماهنگی های انجام گرفته با فدراسیون ورزش دانش¬آموزی، این کارگاه طی روزهای 29 تا 31 مردادماه 1403 برگزار خواهد شد.
کارگاه مذکور جزو برنامه هایی است که کمیته بین المللی المپیک (IOC) و آکادمی بین المللی المپیک (IOA) تأکید بسیاری بر برگزاری آن از طریق آکادمی های ملی المپیک کشورها دارد و به همین منظور آکادمی ملی المپیک کشورمان تا کنون این برنامه ها را به اشکال مختلف از جمله کارگاه های تئوری و عملی برگزار نموده است.
آکادمی ملی المپیک کشورمان همواره تلاش می کند این کارگاه را بر اساس رویکردهای جدید آموزشی سازماندهی نموده و مفاهیم و آموزه های المپیک را از طریق کارهای گروهی و تعاملی، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم و انیمیشن، کارهای هنری و فعالیت های گروهی توسعه دهد.
 از این رو، صبح امروز جلسه توجیهی و هم اندیشی این دوره در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
گفتنی است همکاران ما در برگزاری این کارگاه شامل اساتید مجرب دانشگاهی و کارشناسان آموزش دیده و صاحب تجربه قبلی در این زمینه می باشند.
آقای دکتر رضا قراخانلو، آقای دکتر حبیب هنری، آقای محمدرضا اویسی، خانم دکتر نرگس تقی زاده، خانم دکتر ناهید کریمی، خانم مریم جعفری و خانم سمیه موسوی حاضرین در این جلسه را تشکیل دادند.

۱۵ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید