برگزاری جلسه کارگروه تخصصی تعیین اولویت های پژوهشی شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی تعیین اولویت های پژوهشی  شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک
صبح امروز و با حضور اعضای کارگروه تخصصی شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک، جلسه کارشناسی- تخصصی تعیین اولویت های پژوهشی شورای مذکور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردیبهشت ماه 1403 نامه ای از طرف دکتر مناف هاشمی (دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس شورای پژوهش و نشر این کمیته) به فدراسیون های ورزشی در خصوص اعلام اولویت‌های پژوهشی از سوی این فدراسیون ها ارسال شد.
در ادامه و پس از بررسی های لازم و مشخص شدن این اولویت ها، فراخوانی از شورای پژوهش و نشر به دانشگاه‌ها و مراکز علمی به منظور تقبل انجام این کارهای پژوهشی (در قالب طرح پژوهشی و رساله دکتری) ارسال شد که در نهایت برخی از این مراکز علمی آمادگی خود را برای این منظور اعلام کردند.  
در همین راستا کارگروه تخصصی شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک صبح امروز نخستین جلسه حضوری خود را با هدف بررسی پیشنهادات رسیده برگزار کرد.
گفتنی است مقرر شد در جلسه آتی این کارگروه، مراکز علمی حائز شرایط، مشخص شده و قراردادی بین کمیته ملی المپیک و این مراکز منعقد گردد.
لازم به ذکر است علاوه بر دکتر صدر (دبیر شورای مذکور و رئیس آکادمی ملی المپیک) دیگر نفرات حاضر در جلسه کارگروه تخصصی تعیین اولویت های پژوهشی عبارت بودند از:
آقای دکتر رضا قراخانلو، خانم دکتر فریبا محمدیان و آقای دکتر حبیب هنری (اعضای شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک)، دکتر محسن بیرانوند جانشین و مشاور اجرایی رئیس آکادمی ملی المپیک، محمدرضا اویسی معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک و خانم دکتر سارا معصومی کارشناس مرکز آموزش و پژوهش آکادمی و مسئول دبیرخانه شورا.      


۱۴ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید