با حضور مدیران و کارشناسان آکادمی ملی المپیک: نشست هماهنگی با هدف یکسان‌سازی نظام آماری ارائه گزارش عملکرد و تکمیل اطلاعات سایت آکادمی برگزار شد

با حضور مدیران و کارشناسان آکادمی ملی المپیک: نشست هماهنگی با هدف یکسان‌سازی نظام آماری ارائه گزارش عملکرد و تکمیل اطلاعات سایت آکادمی برگزار شد
صبح امروز و با حضور دکتر محسن بیرانوند جانشین و مشاور اجرایی رئیس آکادمی ملی المپیک و همچنین مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف این مجموعه، نخستین نشست هماهنگی یکسان سازی نظام آماری ارائه گزارش عملکرد واحدهای مختلف آکادمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در نشست مذکور و در راستای تکمیل داشبورد مدیریتی به منظور ارائه گزارش ها به صورت آنلاین و یکپارچه، نرم افزار آماری جهت ارائه گزارش عملکرد ماهانه و سالیانه (با محوریت کاربران و استفاده کنندگان آکادمی) به حاضرین معرفی گردید.
همچنین تمامی واحدهای این مجموعه مکلف به معرفی کارشناس واحد آماری با هدف تکمیل و ارسال گزارش‌های خود بر اساس نرم افزار جدید در پایان هر ماه شدند.
در پایان، کلیه واحدهای آکادمی ملی المپیک ملزم به تهیه گزارش تصویری از فعالیت و برنامه های انجام شده به صورت روزانه (جهت درج در سایت) و ارائه آن به روابط عمومی آکادمی شدند تا این واحد نسبت به تکمیل اطلاعات واحد مربوطه در سایت در اسرع وقت اقدام نماید.
 شایان ذکر است در همین راستا مقرر شد کلیه واحدهای آکادمی ملی المپیک اقدام به جمع آوری اطلاعات برنامه‌های آموزشی، جلسات و ... در ابتدای هر ماه نمایند تا این اطلاعات در وبسایت آکادمی ملی المپیک درج شود.
۳ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید