بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از آکادمی ملی المپیک

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از آکادمی ملی المپیک
صبح امروز دکتر محمدعلی ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی ضمن بازدید از مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک و آشنایی با نحوه خدمات رسانی این مجموعه به قهرمانان تیم های ملی، با مسئولین این آکادمی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این بازدید که با حضور سید علیرضا محسنی معاونت اجرایی و محمدرضا اویسی معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک و به بهانه افتتاح آکادمی ورزشی در استان خراسان جنوبی صورت گرفت، طرفین در خصوص چگونگی تعامل و همکاری در زمینه های مختلف، نظیر موضوعات آموزشی و فنی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در جریان این بازدید اظهار داشت: آکادمی ملی المپیک یکی از ویژه ترین و شاخص ترین مجموعه های ورزشی در ایران می باشد که می تواند به عنوان مرجعی رسمی و قوی به ارائه خدمات و مشاوره های مناسب به استان ها بپردازد.
ربیعی در ادامه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم با الگوبرداری از آکادمی ملی المپیک، چنین فضایی را البته با محدودیتی کمتر، در استان خراسان جنوبی راه اندازی کنیم که به همین منظور امروز بازید مطلوبی را از این مجموعه داشتیم که به ما راهکارهای مناسبی را در جهت احداث مطلوب آکادمی ورزشی در بیرجند ارائه نمود.   
۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید