آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: دوره ارتقاء مهارت های زندگی ویژه پرسنل سازمان های ورزشی

آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: دوره ارتقاء مهارت های زندگی ویژه پرسنل سازمان های ورزشی
نخستین نشست از دوره ارتقاء مهارت های زندگی ویژه پرسنل سازمان های ورزشی توسط آکادمی ملی المپیک و در تاریخ یکشنبه 7 مردادماه 1403 برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، لزوم آموزش و رشد کارکنان در حیطه روانشناسی سازمانی، مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک را بر آن داشت تا با همکاری مرکز روانشناسی ورزشی این آکادمی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در این حوزه نماید.
لذا با هدف تقویت فرهنگ سازمانی و ایجاد محیطی سالم در سازمان مربوطه که به طور قابل توجهی بهره وری و تعهد کارکنان را افزایش می‌دهد، با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی سال گذشته کارگاه مهارت‌های زندگی و بهداشت روانی در محل کار ویژه پرسنل کمیته و آکادمی ملی المپیک (در 8 نشست) برگزار شد که از ماحصل آن می‌توان به ارتقاء بهره وری کارمندان و مدیران این دو مجموعه اشاره کرد.
در همین راستا نخستین نشست از دوره ارتقاء مهارت های زندگی ویژه پرسنل سازمان های ورزشی در تاریخ 7 مردادماه سال جاری و طی ساعات 10 تا 12 در سالن آموزش آکادمی ملی المپیک و با حضور دکتر واعظ موسوی برگزار خواهد شد.
گفتنی است اطلاع رسانی در رابطه با تاریخ و ساعات برگزاری دیگر نشست های این دوره که برای تمامی پرسنل سازمان های ورزشی رایگان می باشد از طریق وبسایت آکادمی ملی المپیک انجام خواهد گرفت.
۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید