با هدف حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس: اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در آزمون های پایش سلامت آکادمی ملی المپیک

با هدف حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس: اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در آزمون های پایش سلامت آکادمی ملی المپیک
صبح امروز اردونشینان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای دومین بار طی شش ماه گذشته، در آزمون های پایش سلامت مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک که در محل خانه کشتی برگزار شد حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ارزیابی‌های کامل سیستم اسکلتی_عضلانی و همچنین سلامت قلب و عروق شامل الکتروکاردیوگرافی و اکو کاردیوگرافی از جمله آزمون هایی بود که ملی پوشان آزاد و فرنگی در آن حضور پیدا کردند.
گفتنی است با توجه به تراکم تمرینات این دو تیم و با عنایت به درخواست فدراسیون کشتی، کشتی گیران آزاد و فرنگی کار در آکادمی ملی المپیک حضور نیافته و آزمون مذکور از ساعت 06:30 امروز پس از انتقال تجهیزات لازم در خانه کشتی انجام گرفت.
امین میرزازاده، محمد هادی ساروی، علیرضا محمدی، امین کاویانی نژاد، سعید اسماعیل زاده و مهدی محسن نژاد در کشتی فرنگی و یونس امامی، رحمان عموزاد، امیرعلی آذرپیرا، امیرحسین زارع و حسن یزدانی در کشتی آزاد ورزشکاران حاضر در آزمون های مذکور را تشکیل دادند.
شایان ذکر  است علاوه بر اردونشینان مذکور، تمامی اعضای کادر اعزامی کشتی به المپیک نیز در آزمون های پایش سلامت آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.


۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۳:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید