به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد: مسابقات انتخابی تیم ملی جودو نیروهای مسلح

به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد: مسابقات انتخابی تیم ملی جودو نیروهای مسلح
توسط تربیت بدنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و زیر نظر فنی هیئت جودو نیروهای مسلح، رقابت های انتخابی جودو نیروهای مسلح طی روزهای 9 و 10 خرداد ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در پایان این مسابقات انتخابی تیمهای منتخب ارتش ج. ا. ایران با کسب ۶ مدال طلا و ۲ مدال نقره و اقتدار کامل مقام اول تیمی را کسب کردند.
همچنین سپاه پاسداران پس از ۲۵ سال و با جمع آوری قهرمانان شاغل و وظیفه خود مقام دوم تیمی را با کسب 1  مدال طلا و ۲ مدال برنز به دست آوردند و فراجا نیز با کسب 4 مدال نقره و ۲ مدال برنز مقام سوم را به دست آورند.
گفتنی است در مراسم پایانی این مسابقات به نفرات اول تا سوم مشترک، مدال و حکم قهرمانی از طرف سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح اعطاء شد.
 شایان ذکر است این مسابقات اولین مرحله انتخابی جودوکاران نیروهای مسلح به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان (سیزم – 2024) بود که در اواخر مهر ماه ۱۴۰3 در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است این رویداد در حضور امیر سرتیپ دوم دکتر جمشید فولادی (رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح) و امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور (رئیس هیئت جودو نیروهای مسلح و کمیته جودو نظامیان جهان سیزم) و امیر سر تیپ دوم دکتر حسین امیدی (رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ج. ا. ایران) و جناب سرهنگ دکتر کاظم حق شناس (رئیس سازمان تربیت بدنی و ورزش وزارت دفاع و پیش نیروهای مسلح) و همچنین سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر احمد بیگدلی (رئیس هیئت جودو سپاه پاسداران) و جناب سرهنگ دکتر محمد حسن مجلسی (مشاور عالی رئیس هیئت جودو ن. م) و جمعی از مسئولین عالیرتبه ورزش نیروهای مسلح برگزار شد.
نفرات برتر اوزان مختلف مسابقات انتخابی تیم ملی جودو نیروهای مسلح به شرح ذیل می باشند:
وزن(Kg60) سرباز وظیفه - مهدی افرادی جمعی ارتش (نزاجا)                         مقام اول
وزن(Kg66) سرباز وظیفه - حسن پولادی جمعی ارتش (پدافند هوائی)              مقام اول
وزن(73 Kg) پایور سعید ترکانلو - جمعی سپاه پاسداران                                 مقام اول
وزن ( Kg81) سرباز وظیفه سبحان قمی -  جمعی ارتش (پدافند هوائی)             مقام اول
وزن ( Kg90) سرباز وظیفم الیاس پرهیزکار -  جمعی ارتش (پدافند هوائی)         مقام اول
وزن (Kg100) دانشجو پایور رضا عزیزی -  جمعی  ارتش ( پدافند هوائی)          مقام اول
وزن (Kg100+) سرگرد مصطفی آهن فروش -  جمعی ارتش ( نزاجا )               مقام اول

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید