اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آزمون های آمادگی جسمانی و معاینات پزشکی آکادمی ملی المپیک

اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آزمون های آمادگی جسمانی  و معاینات پزشکی آکادمی ملی المپیک
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، ملی پوشان سابریست اعزامی به المپیک 2024 پاریس در آزمون های آمادگی جسمانی و معاینات کامل پزشکی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، علی پاکدامن، محمد فتوحی، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران چهار ملی پوش تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هستند که صبح امروز در این آزمون ها حضور یافتند.
سابریست های ملی پوش علاوه بر معاینات عمومی، تحت ارزیابی‌های کامل سیستم اسکلتی_عضلانی و همچنین سلامت قلب و عروق شامل الکتروکاردیوگرافی، اکو کاردیوگرافی و تست تحریکی قلبی قرار گرفتند.
اعضای این تیم علاوه بر آزمون های مذکور، به جهت سلامت دهان و دندان، هم به صورت بالینی و هم رادیولوژیک مورد ارزیابی قرار گرفتند و در ادامه در آزمون بینایی سنجی، مشاوره های روانشناسی و مشاوره های تغذیه ورزشی حضور پیدا کردند.
گفتنی است ظهر امروز و پس از انجام آزمون های مذکور، ملی پوشان سابریست در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
لازم به ذکر است دور جدید تمرینات تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با هدف حضوری قدرتمند در بازی های المپیک 2024 پاریس، از روز چهارشنبه 16 خرداد و با هدایت پیمان فخری سرمربی نام آشنای این تیم در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید