بازدید رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از اردوی تیم ملی جوجیتسو برزیلی (BJJ) در آکادمی ملی المپیک

بازدید رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی  از اردوی تیم ملی جوجیتسو برزیلی (BJJ) در آکادمی ملی المپیک
آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جوجیتسو برزیلی اعزامی به مسابقات گرند اسلم ترکیه، با حضور 13 ورزشکار در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو برزیلی که اوایل اردیبهشت ماه با شرکت 170 ورزشکار از سراسر کشور و به میزبانی ورامین انجام گرفت، اردوهای آماده سازی این تیم با هدف حضوری قدرتمند در رقابت های گرند اسلم ترکیه و با دعوت از برترین های مسابقات انتخابی آغاز شد.
هم اکنون اردونشینان این تیم آخرین مرحله از اردوهای خود را پیش از اعزام به استانبول ترکیه و در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند. این مرحله از اردوها از 11 خرداد آغاز و تا روز پنجشنبه (17 خرداد، روز اعزام به مسابقات مذکور) ادامه خواهد داشت.
گفتنی است صبح امروز افشین چگینی رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، با حضور در آکادمی ملی المپیک، ضمن بازدید از اردوی این تیم که در حضور سید علیرضا محسنی معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک انجام گرفت، دقایق کوتاهی را با اردونشینان و اعضای کادرفنی به گفتگو پرداخت.
اسامی اردونشینان تیم ملی جوجیتسو برزیلی (اعزامی به گرند اسلم ترکیه) به شرح زیر است:
مسعود خرابات، سعید ناصح فر، علیرضا شهریاری، مصطفی اجاقی، حسن جهانگیری، سید مهدی حسینی، صادق زارع، علی عبدالهی، صدرا بهرامی، امیر محسنی، غفار میرزایی، عرفان انوری و امیرعلی کاظمی.
شایان ذکر است هدایت این تیم در اردوی مذکور بر عهده امیر همسایه (سرمربی) و حمیدرضا چاپاری و امیر عباس انوری (مربیان) این تیم می باشد.



۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید