به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: پیگیری اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان در آکادمی ملی المپیک

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: پیگیری اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان در آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان که هفته آینده مسابقات کوراش قهرمانی آسیا (به میزبانی تهران) را پیش رو دارند تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سیزدهمین دوره پیکارهای کوراش قهرمانی آسیا 2024 در دو بخش آقایان و بانوان و طی روزهای 17 تا 21 خردادماه به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
در همین راستا اعضای تیم ملی کوراش بانوان تمرینات خود را زیر نظر بتول پاکروح (سرمربی) و فاطمه اسلامی (مربی) این تیم در آکادمی ملی المپیک دنبال می کنند.
فائزه ابراهیمی در وزن 48 کیلوگرم، آرزو سلیمی قلعه تکی در وزن 52 کیلوگرم، طاهره آذرپیوند در وزن 57 کیلوگرم، پردیس عیدی وند در وزن 63 کیلوگرم، ریحانه گیلانی اصل در وزن 70 کیلوگرم، صبا کرمعلی در وزن 78 کیلوگرم، حانیه وحدانی در وزن 87 کیلوگرم و فاطمه برمکی کرد کلائی در وزن مثبت 87 کیلوگرم ترکیب این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می دهند.
شایان ذکر مسابقات کوراش قهرمانی آسیا با شرکت 20 کشور و 300 شرکت کننده  در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
گفتنی است در جریان برگزاری این رقابت ها که با حضور روسای فدراسیون های جهانی و آسیایی کوراش برگزار می شود، نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون کوراش آسیا و همچنین کنگره عمومی این کنفدراسیون برگزار خواهد شد.
۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید