پس از یک دقیقه سکوت به احترام رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان؛ گردهمایی ماهانه پیشکسوتان ورزش برگزار شد

پس از یک دقیقه سکوت به احترام رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان؛ گردهمایی ماهانه پیشکسوتان ورزش برگزار شد
صبح امروز و در حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، ناصر عظیمی پیشکسوت فوتبال (به عنوان متولی) و همچنین جمعی از پیشکسوتان ورزش از رشته های مختلف ورزشی، گردهمایی ماهانه پیشکسوتان ورزش در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سه شنبه های ابتدای هر ماه در تاریخ ورزش جزو روزهایی است که با خود دوستی، مودت، فروتنی و ایمان می آورد چراکه بیش از 30 سال است در چنین روزی پیشکسوتانی که برای ورزش ایران تلاش گسترده ای کرده اند توسط ناصر عظیمی (از پیشکسوتان صاحب نام) دور هم جمع می شوند و برای ساعاتی ضمن مرور خاطرات ورزش کشور، قابی زیبا از تاریخچه ورزش را ثبت می کنند.
شایان ذکر است صبح امروز و به دلیل هم زمانی این گردهمایی با مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در تبریز، گردهمایی مذکور به احترام این شهیدان، پس از یک دقیقه سکوت آغاز شد.
گفتنی است در جریان برگزاری این گردهمایی و طبق روال گذشته، از تنی چند از پیشکسوتان ورزش تجلیل به عمل آمد. از غلامحسین نوریان و حسن حیدری (پیشکسوت فوتبال) و تیمور غیاثی (از پیشکسوتان دوومیدانی) در این مراسم تجلیل شد.
۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید