نخبگان ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) در آکادمی ملی المپیک

نخبگان ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) در آکادمی ملی المپیک
بیش از 200 نخبه ورزشی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک، از مراکز مختلف این آکادمی بازدید و با نحوه ارائه خدمات این مجموعه به قهرمانان ملی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بعدازظهر امروز در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
طبق هماهنگی های انجام گرفته بین محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولین ورزش کمیته امداد امام خمینی (ره)، صبح امروز این نخبگان ورزشی (در بخش پسران) در دو گروه از مراکز مختلف این آکادمی بازدید کردند.
بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، فدراسیون بولینگ و بیلیارد، کمپ تیم های ملی تنیس روی میز، بازدید از بخش های مختلف مجموعه ورزشی آزادی و حضور در سالن برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک از دیگر برنامه هایی بود که این نخبگان ورزشی که بخشی از قهرمانان ملی، استانی و کشوری رشته های مختلف ورزشی را تشکیل می دهند در آن حضور یافتند.
شایان ذکر است این نخبگان ورزشی علاوه بر بازدیدهای مذکور که توسط کارشناسان کمیته و آکادمی ملی المپیک برنامه ریزی و انجام گرفت، بعدازظهر امروز در کارگاه روانشناسی ورزشی که با تدریس دکتر مجدالدین مستعان در سالن استاد فارسی آکادمی برگزار شد حضور یافتند.  

۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید