دختران اسکواش باز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

دختران اسکواش باز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی اسکواش نوجوانان و جوانان دختر در چهار رده سنی کمتر از 11 سال، کمتر از 13 سال، کمتر از 15 سال و کمتر از 17 سال تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات کشوری اسکواش در رده های سنی که دو هفته پیش و به میزبانی یزد برگزار شد، برترین های این مسابقات به همراه نفرات برتر رنکینگ کشوری به تیم ملی اسکواش دعوت و صبح امروز این نفرات در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
6 ورزشکار در رده سنی کمتر از 11سال، 12 ورزشکار در رده های سنی 13 و 15 سال (هر کدام 6 نفر) و 4 اسکواش باز نیز در رده سنی کمتر از 17 سال جهت حضور در این آزمون ها حضور داشتند.
هدف از برگزاری آزمون های مذکور آشنایی کادرفنی با شرایط آمادگی جسمانی دعوت شدگان و ارائه برنامه تمرینی تا شروع تمرینات آماده سازی (ابتدای بهمن ماه به میزبانی سالن اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب) انجام شد.
گفتنی است مربیگری تیم ملی اسکواش دختران در هر چهار رده سنی مذکور بر عهده مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان کمک مربی می باشد.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و در صورت موافقت قطری ها، تیم ملی اسکواش دختران ایران به جهت آماده‌سازی بهتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اردیبهشت ماه 1403 در تورنمنت بین المللی قطر (قطر جونیور) حضور پیدا خواهند کرد.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در رده های سنی، تیرماه 1403 و به میزبانی پاکستان برگزار خواهد شد.
۳ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید