اعضای تیم اسکی آلپاین جوانان تست دادند

اعضای تیم اسکی آلپاین جوانان تست دادند
صبح امروز اعضای تیم ملی اسکی آلپاین پسران در رده سنی جوانان در حضور امید تیر سرمربی این تیم با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوی انتخابی تیم ملی اسکی آلپاین پسران با هدف حضور در المپیک زمستانی جوانان 2024 فروردین ماه  و با حضور 12 ورزشکار مدعی برگزار شد، دو اسکی باز برتر (علی بلوکات به عنوان نفر اصلی سید ابوالفضل صید به عنوان نفر رزرو) برای حضور در تمرینات آماده سازی این تیم دعوت شدند.
در ادامه و پس از چند مرحله اردوی آماده سازی که از آن جمله می توان به کمپ تمرینی یک ماهه اتریش که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار شد اشاره کرد، صبح امروز این دو ملی پوش در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کرد.
لازم به ذکر است علی بلوکات به همراه سارینا احمدپور دیگر ورزشکار منتخب این رشته ورزشی و به المپیک زمستانی جوانان، ششم دی ماه و جهت کسب آمادگی بیشتر برای حضور در این دوره المپیک زمستانی جوانان به کمپ فدراسیون جهانی در کشور کره جنوبی اعزام خواهند شد و متعاقباَ تا پایان مسابقات المپیک زمستانی جوانان در این کشور خواهند بود.
گفتنی است المپیک زمستانی جوانان از 29 دیماه سال جاری در کشور کره جنوبی آغاز و علی بلوکات در هفته نخست بهمن ماه به مصاف رقبای خود می رود.
 
 
۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید