هاکی بازان تست دادند

هاکی بازان تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوانی از سوی فدراسیون هاکی به هیأت های استانی این رشته ورزشی در خصوص معرفی برترین ها و مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان، نخستین اردوی این تیم شهریورماه 1402 و با حضور 75 هاکی باز معرفی شده از سوی این هیأت های استانی در شهرستان ورامین برگزار شد.
در ادامه و به دلیل لغو مسابقات آسیایی این رشته ورزشی که پیش از این مقرر بود اسفندماه سال جاری و به میزبانی تایلند برگزار شود، برپایی اردوهای آماده سازی این تیم با تعویق همراه شد.
صبح امروز و با دعوت کادرفنی تیم ملی هاکی سالنی بانوان که در رأس آن خانم کنت ول آمریکایی حضور دارد، 12 ورزشکار برتر نخستین اردوی این تیم، جهت حضور در آزمون های آمادگی جسمانی در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
گفتنی است صبح فردا نیز گروه دوم از دعوت شدگان به تیم ملی هاکی سالنی بانوان (12 ورزشکار) در آزمون‌های مذکور حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است علاوه بر کنت ول آمریکایی، خانم پور لاهیجی (سرپرست)، خانم غلامی مهرآبادی (مربی بدنساز) و خانم سپهری (متخصص و مربی تغذیه) هدایت تیم ملی هاکی سالنی بانوان را بر عهده  دارند.


 

۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید